Lue keskustelun säännöt.
antakaa vinkkejä miten saan naamani kuntoon!
22.11.2007 |
Olen laiminlyönyt itseäni viimeiset 4 vuotta ja nyt haluan itseni takaisin kuntoon joten tarvitsen teidän vinkkejä!
Hiukseni ovat roikkuvat ohuet, jotain niille pitäisi tehdä että saan ne terveeksi, mitä?
Kasvojeni iho kuiva ja tulee helposti kutiavia näppylöitä (mitä nekin lie on?). Mitä teen iholleni?
Elämäntapa remontti on aloitettu eli terveellinen ruokavalio ja liikunta olisi tarkoitus aloittaa tänään.
Nyt vinkkejä mulle, että saisin tämän harmaahiiren karkoitttua ja olemaan taas UPEA NAINEN!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
se ei riitä että käyt siellä vaan sun pitää kysyä niksejä jokapäiväiseen hiustenlaittoon.
2. osta hyvä ihonhoitoSARJA. Suosittelen jotain apteekin merkkiä, esim. Vichy. On kohtuuintainen mutta tosi laadukas.
2. Hanki uusi vaatekerta ja mielellään samasta liikkeestä myyjän opastuksella niin sopii ainakin yhteen.