Lue keskustelun säännöt.
Kuuluuko firman joululahjat myös hoitovapaalla oleville? EV
Kommentit (2)
AINA ennen on kutsuttu pikkujouluihin koko työsakki, siis kotona lapsia hoitamassa olevatkin, mutta eipä tullut tänä vuonna kutsua ainakaan mulle.... olenkin aikeissa vaihtaa työpaikkaa kun siellä on kuulemma ollut " puhdistusta" muutenkin menossa tietyn tyypin mielen mukaiseksi!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kyllä aika ressukkana pidettäs sellasta joka lahjan toivossa tulisi :(