Välttäkää Stockmannia, hukkaavat asiakaspalautuksia!
Vinkki kaikille Stockmannin vallan mainiosta verkkokaupasta tilaaville: älä ainakaan palauta mitään! Minä tilasin ja palautin itselle sopimattomat kuten ennenkin. Lukemattomia kertoja verkkokauppoja tehneenä kuvittelin, että kaikki sujuu kuten rasvattu. Mutta mitä, melkein 3 viikkoa palautuksesta vastaanotan karhukirjeen housuista, jotka palautin. Alkoi kuukauden kestänyt selvittelyrumba Stockmannin aspan, laskutusta hoitavan Lindorffin sekä kuluttajaneuvojan kanssa. Ja kuinkas sitten kävikään; asiakas häviää tämänkaltaiset keissit AINA ja maksaa pitää. Kuluttajariitalautakunta ei ota kuuleviin korviinsa tämänkaltaisia suulliseen todisteluun perustuvia tapauksia ja kun Stockmann on sitä mieltä, että housut eivät palautuneet niin näinhän sen asian on sitten oltava. Ei puhettakaan, että a) kuljetusliike olisi voinut hukata/varastaa/tuhota TAI että Stockmannin varasto olisi voinut hukata/varastaa tai mitä ikinä. Onneksi olivat vain neljän kympin housut, olisi voinut esimerkiksi hukassa oleva Alexander Wangin Rockie-nahkalaukku 999,00€ harmittaa todella paljon enemmän. Stockmannin aspa hoiti todella "mallikkaasti" keissin selvittelyn, ihan itse sai asiakas soitella ja kysellä perään. Lindorff ei keskeyttänyt perintää laskun reklamoinnin jälkeen kuten pitäisi vaan laskulle kertyi muistutuskuluja ja korkoja koko ajan. Pisteet siitä myös heille. Sanomattakin on selvää, että asiakasta Stockmann ei minusta enää saa. Huolimatonta ja asiakasta väheksyvää palvelua saa muualtakin.
Kommentit (4)
Kaksi kertaa olen palauttanut ja rahat ovat olleet hyvin nopeasti tilillä. Eli ihan toisenlainen kokemus.
On kuitti, ei todista kuluttajaneuvojan mukaan mitään. Palautin siis useamman tuotteen, joista Stockmannin mukaan puuttuu yhdet housut. Kun on sana sanaa vastaan kuluttaja häviää eikä kuluttajariitalautakunta ota kantaa.
Siis ei jumankauta, oikeesti joutuu maksamaan? Ite ostan kans paljon nettikaupoista, ei oo kyl ikinä mitään kadonnu.
Onko sulla kuitti siitä palautuksesta?