Lue keskustelun säännöt.
Apua, mitä mä laitan tuohon käteen. Kipsin poiston jälkeen rutikuiva, rasvaa kun laittaa niin hetken
29.11.2007 |
päästä iho jo halkeilee ja hilseilee. Lisäksi käsi on täynnä näppylää. Mitä rasvaa siihen kannattaisi laittaa että iho palautuu normaaliksi? Tavallinen kosteusvoide ei auta. Yritin laittaa päivävoidettakin mutta iho syö rasvaa niin paljon kuin siihen sitä laittaa, ehkä siltikään ole normaali
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä ne ammattilaiset siellä osaa kertoa mikä on hyväksi koettu.