Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun aliexpressissä kauppa päättää maksaa rahat takaisin ostotapahtumasta

Vierailija
07.08.2018 |

Kun tämmöinen päätös on tullut niin pitääkö kuluttajan ( minun) vielä tehdä jotain että saan rahani?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tiliotetta, oli tullut rahat 2,05 e, eikä tarvinnut selvitellä ylimääräistä.

ap.

Vierailija
2/9 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli pienestä kiinni se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sitten se paketti tuli ja minä saanut rahat jo takaisin. Onneksi en haukkunut myyjää. Ei tullut kyllä mieleenkään, mutta myyjä pyysi etten antaisi huonoa palautetta, enkä antanutkaan.

Tilasin tuon tuotteen 31. toukokuuta ja tänään tuli paketti.

ap.

Vierailija
4/9 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli pienestä kiinni se.

Miten niin pienestä kiinni? 

ap.

Vierailija
5/9 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan melko aikaisessa vaiheessa teit disputen, kun toisinaan näyttää kuukausi menevän siitäkin kun tuote on seurannan mukaan saapunut Suomeen.

Itse olen pidentänyt sitä aikaa ja antanut muutaman viikon lisäaikaa, eikä ikinä ole niitä paketteja sitten näkynytkään. En tiedä olisiko itsellä pokkaa ottaa rahat  ja tuote.

Vierailija
6/9 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan melko aikaisessa vaiheessa teit disputen, kun toisinaan näyttää kuukausi menevän siitäkin kun tuote on seurannan mukaan saapunut Suomeen.

Itse olen pidentänyt sitä aikaa ja antanut muutaman viikon lisäaikaa, eikä ikinä ole niitä paketteja sitten näkynytkään. En tiedä olisiko itsellä pokkaa ottaa rahat  ja tuote.

Myyjä sen ajan päättää missä ajassa ilmoittaa saavansa toimituksen hoidettua. Sehän on kilpailuvaltti että ilmoittaa saavansa toimitettua aiemmin kuin muut, eli ei ole mitään mieltä pidentää toimitusaikaa. Kello käy ja kellon pistää myyjä itse tikittämään.

Kun sinulla ei olisi pokkaa ottaa rahoja ja tuotetta niin mitä sinä sitten tekisit:)

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään taas yksi reklamaatio tulollaan kun on 4 päivää ja 5 tuntia aikaa toimituksella. Ei voi mitään. Olisi laittanut pidemmän toimitusajan.

ap.

Vierailija
8/9 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan melko aikaisessa vaiheessa teit disputen, kun toisinaan näyttää kuukausi menevän siitäkin kun tuote on seurannan mukaan saapunut Suomeen.

Itse olen pidentänyt sitä aikaa ja antanut muutaman viikon lisäaikaa, eikä ikinä ole niitä paketteja sitten näkynytkään. En tiedä olisiko itsellä pokkaa ottaa rahat  ja tuote.

Myyjä sen ajan päättää missä ajassa ilmoittaa saavansa toimituksen hoidettua. Sehän on kilpailuvaltti että ilmoittaa saavansa toimitettua aiemmin kuin muut, eli ei ole mitään mieltä pidentää toimitusaikaa. Kello käy ja kellon pistää myyjä itse tikittämään.

Kun sinulla ei olisi pokkaa ottaa rahoja ja tuotetta niin mitä sinä sitten tekisit:)

ap.

Myyjähän toimittaa, yleensä seuraavana päivänä, eikä se oikein voi mitään sille kauanko esim. Suomen posti hautoo pakettia.

Kuten sanoin, annan vähän lisäaikaa ja jos sattuisi että paketti myöhemmin rahojen palauttamisesta huolimatta olisi tullut, niin varmaankin selvittelisin miten voisin sen maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään taas yksi reklamaatio tulollaan kun on 4 päivää ja 5 tuntia aikaa toimituksella. Ei voi mitään. Olisi laittanut pidemmän toimitusajan.

ap.

Kuinka ollakkaan tämä paketti tuli eilen. Eli käytännössä viimeisenä mahdollisena päivänä. 

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi