Lue keskustelun säännöt.
palkankorotusten toteutumattomuus kokoomuksen syytä - toteutuminen ei kokoomuksen ansioita ov
20.11.2007 |
Hieman ontuvaa logiikkaa. Mielestäni venyneet neuvottelut eivät todellakaan olleet kokoomuksen syytä eikä myöskään aikaansaatu sopimus ole kokoomuksen ansiota. kokoomus toi vain vaalikeskusteluissa esiin tasa-arvotupon ja hoitajien huonon palkan Hallitus ei hoida näitä neuvotteluja, koittakaa jo tajuta !!!
kuinka monta idioottia mahtuu yhdelle keskustelupalstalle?
VASTAUS: Rajattomasti!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla