Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä seuraavista pelottavista/ahdistavista tilanteista olisi sinulle pahin?
25.07.2018 |
Tämä on ajatusleikki, joten kenenkään ei tarvitse vetää melonia nenään.
Kommentit (4)
Mökki, siis jos oletetaan, että olisin siellä yksin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mökki, tosin onhan tuo hyppäävä pellekin aika creepyn kuuloinen :'D
Vihainen koira on kaikkein todennäköisin kohdata oikeastikin ja tällaisiin kohtaamisiin myös kuolee ihmisiä eniten näistä vaihtoehdoista.
Alue: Aihe vapaa
Mökki tai koira. Vain siis jos olen mökillä yksin. Mutta koira olisi joka tapauksessa kaikkein pelottavin. Vähiten pelottaisi narkomaani.