Lue keskustelun säännöt.
Olen tänään syönyt 890 kcal. Kai nää kilot lähtee, jos tällaisissa määrissä pysyn?
Kommentit (4)
Ja se ei ole hyvä asia ollenkaan! Lihakset nimittäin kuluttavat enemmän energiaa kuin läski. Tuolla laihdutustyylillä pienennät aineenvaihduntaasi ja lihoat helpommin, kun alat jälleen syödä normaalisti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lihasten menettämistä en pelkää, käyn joka toinen päivä salilla ja muutenkin autottomana tulee käveltyä päivittäin. Mulla ei ole edes nälkä.
ap
1kg = 7500 kcal, eli kun pysyt tuhannen paikkeilla kaloreiden kanssa, ja syöt järkevästi kaikki ok. Itse laihduin south beach dietillä, ja 1000kcal päivässä, kaksi vuotta sitten 20 kg, ja olen pystynyt pitään painoni. Jos taas laihtuu liian hitaasti, kärsii motivaatio.
pitämään kalorimäärän noin alhaisena, etkä sorru ahmimaan.
Kannattaa kuitenkin syödä muutamana päivänä viikossa se lähemmäs 2000kcal, kuitenkin syöden vain terveellistä ruokaa. Aineenvaihdunta ei romahda säästöliekille, jos huijaat sitä tuolla tavalla.
Itse laihduin 67kg --> 55,5kg puolessa vuodessa juuri tuolla kituuttamistekniikalla . Minulla tosin on syömishäiriö.