Lue keskustelun säännöt.
Jos hoitajat saavat 25% palkankorotuksen
13.11.2007 |
Niin mitenköhän käy, lisääntyyköhän kiire työssä entisestään? Eli käykö sitten niin, että kunta palkkaa vähemmän hoitajia töihin, jotta saa rahat riittämään?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla