Lue keskustelun säännöt.
Saulin voitto nyt sinetöity?
18.11.2007 |
äänestyksessä jarkko lähes tippui.. Onko Saulin voitto nyt sitten sinetöity juttu?
Kommentit (3)
Toivottavasti voittaa, on ehdottomasti sen tuosta porukasta eniten ansainnut! (Ja muuten ainoa, joka ei vielä kertaakaan ole ollut äänestyksessä...)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sauli on liian sveitsi minun makuuni, vaikka hänestä tykkäänkin. Niko tuli 3 viikon jälkeen ja on ollut talossa mielestäni tarpeeksi kauan, olisi varmasti ollut alusta asti jos olisi itse saanut valita. Nyt olisi aika tehdä historiaa ja äänestää uusi asukas voittoon!
kadi saattaa voittaa jos virolaiset oikein kovin äänestää.. eihän siellä muita kai sitten edes oo enää?