Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saulin voitto nyt sinetöity?

Vierailija
18.11.2007 |

äänestyksessä jarkko lähes tippui.. Onko Saulin voitto nyt sitten sinetöity juttu?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kadi saattaa voittaa jos virolaiset oikein kovin äänestää.. eihän siellä muita kai sitten edes oo enää?

Vierailija
2/3 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti voittaa, on ehdottomasti sen tuosta porukasta eniten ansainnut! (Ja muuten ainoa, joka ei vielä kertaakaan ole ollut äänestyksessä...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli on liian sveitsi minun makuuni, vaikka hänestä tykkäänkin. Niko tuli 3 viikon jälkeen ja on ollut talossa mielestäni tarpeeksi kauan, olisi varmasti ollut alusta asti jos olisi itse saanut valita. Nyt olisi aika tehdä historiaa ja äänestää uusi asukas voittoon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi