Lue keskustelun säännöt.
Miksi aina pitää ostaa huonoin (ei halvin) mitä rahalla saa...??
17.05.2018 |
Tässä on pitänyt vääntää äidin kanssa useammastakin asiasta ja päällimmäisenä on raha - ja se, että hän tai joku muu ei ole ansainnut laadukkaita asioita, vaan aina pitää ostaa se huonoin, mitä rahalla saa.
Milloin ostetaan käymätön puhelin, milloin käymättömiä kattiloita ja paistinpannuja, joita sitten tyrkytellään itse kenellekin ruikutuksen siivittämänä. Alkaa hermo mennä!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla