Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko vauvan ostaa?
17.05.2018 |
Ihan tälläinen dilemma kun kuulemma adobtiossa kestää sbput 3-12 vuotta. Jonossa siis. Niin olen miettinyt voiko suomessa ostaa vaikka kaverin tai jonkun teinin vauvan jos molwmmat suostuu siihen? Sitten on kuulemma myös darkweb. Kokemuksia?
Kommentit (8)
Toivottavasti ei. Eikä varmaan meidän maassamme voi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joo, mä ajattelin tor-verkon kautta ostaa itelleni lapsen..
Vauvakauppa ei ehkä ole ihan laillista suomessa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuskinpa adoptiokaan ihan ilmainen on.
Alue: Aihe vapaa
Tää todistaa sen et kaikkien ei tarvi saada lasta 🙄