Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Muita joiden mielestä paksuhiuksiset ihmiset ovat friikin näköisiä :D
17.05.2018 |
Siis semmoset joilla on matala apinaotsa ja paksut piikikkäät lyhyet hiukset :D.
Hyi..
Ei tietenkään pidä olla mikään puolikalju, mutta ihan normaalit suomalaiset hiukset mieluiten😂
T. N22
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Normaalit suomalaiset hiukset.
Ne vasta friikit ovat.
En ymmärrä, mitä ap tarkoittaa. Monilla suomalaisillahan on ohut, suunnilleen sormen paksuinen liuhuletti, jolla ei tee mitään. Kyllä ihmisellä pitää hiuksia olla. Mutta tuo hiusrajajuttu yms, en oikein ymmärrä. Piikikkäät? Mitä?
Joku teinipissis taas siellä kommentoi. Itsellään on varmaan puolen metrin tekotukka ja feikkiripset. Juu, olet hyvännäköinen.
Alue: Aihe vapaa
Normaalit suomalaiset hiukset.