Lue keskustelun säännöt.
Niillä, jotka ovat julistaneet itsensä
10.11.2007 |
niin sanotun hyvinvointiyhteiskunnan puolustajiksi, on harvoin muuta reseptiä kuin lisää menoja ja lisää veroja. Tosiasia on, että sillä tauti vain pahenee.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla