AUTTAKAA PIKAISESTI: MITEN TEATTERIIN (PEACOCK) PUKEUDUTAAN?!?
Käykö valkoinen siisti neulepusero ja suorat mustat housut? (Ja pitkä vaalea toppatakki.)
Kyselee viimeksi 15 vuotta sitten teatterissa ollut maalaistollo :)
Kommentit (5)
Rento mutta siisti pukeutuminen varmasti ok. Eli neule ja mustat housut päälle vaan. Mukavaa teatteri-iltaa!
Vierailija:
Rento mutta siisti pukeutuminen varmasti ok. Eli neule ja mustat housut päälle vaan. Mukavaa teatteri-iltaa!
ystävien kanssa, työn kautta, sukulaisten..
voisiko sen neuleen vaihtaa johonkin ohkaisempaan paitaan? Riippuu tietty mihin olette menossa, mutta yökerhoissa ihmisillä harvemmin on neuleita päällä. Toisaalta jos menette " vanhemman väen" suosimiin " istuksimispaikkoihin" , neule on varmasti ok.
Olen kyllä onnistunut välttämään tällaiset menot vuosia. Kiitos vastauksestasi!
ap