Kuin te jaksatte vastailla noin älyttömiin ketjuihin, kuten " mulla todettiin popeda.." ?
Kommentit (9)
viestejä, jotka tiedän jo otsikosta pelleilyviesteiksi. Joskus kun kysyy jotain normiasiaa niin kukaan ei vastaa... sitten tuollaisiin olemattomiin tulee monta kymmentä vastausta tms.
tuota popedaketjua lukiessani.
Siksi.
Ja monet muut vastaavat! Tän palstan parasta antia! ;)
Sellaisia " mitä ajattelet kun mies tuojottaa vaivihkaa rintojasi..." höpöviestejä ei jaksa availla kun ne on niiiiin typeriä.
Nää " Piltti-purkin kansi tipahti sormille" -tyyppiset on ihan parhaita! =D
et lapset alkoi jo kieriskellä sängyissään.
Ihanan mielikuvituksellisia ihmisiä täällä!
Siel on oikeesti pari helmee! elton john, alatalo, peitsamo...
vaikka periaatteessa tollaset on musta älyttömiä. Tossa tuli vaan nostalgiaa kun itelläkin nuorena diagnosoitiin NKOTB... ;)
" elämä on laiffii"