Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuin te jaksatte vastailla noin älyttömiin ketjuihin, kuten " mulla todettiin popeda.." ?

Vierailija
24.11.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" elämä on laiffii"

Vierailija
2/9 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestejä, jotka tiedän jo otsikosta pelleilyviesteiksi. Joskus kun kysyy jotain normiasiaa niin kukaan ei vastaa... sitten tuollaisiin olemattomiin tulee monta kymmentä vastausta tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota popedaketjua lukiessani.



Siksi.

Vierailija
4/9 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monet muut vastaavat! Tän palstan parasta antia! ;)

Vierailija
5/9 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia " mitä ajattelet kun mies tuojottaa vaivihkaa rintojasi..." höpöviestejä ei jaksa availla kun ne on niiiiin typeriä.

Vierailija
6/9 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää " Piltti-purkin kansi tipahti sormille" -tyyppiset on ihan parhaita! =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et lapset alkoi jo kieriskellä sängyissään.



Ihanan mielikuvituksellisia ihmisiä täällä!



Siel on oikeesti pari helmee! elton john, alatalo, peitsamo...

Vierailija
8/9 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kyselen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka periaatteessa tollaset on musta älyttömiä. Tossa tuli vaan nostalgiaa kun itelläkin nuorena diagnosoitiin NKOTB... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme