Lue keskustelun säännöt.
Hyvä itkuhälytin?
10.11.2007 |
Edessä olisi itkuhälyttimen hankinta. Suositelkaapa hyväksi havaittuja merkkejä/malleja! Kiitos!
Kommentit (3)
tsekkaa kirjastosta, jos ei itselle tai kaverille tule
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joku perus-Philips on hyvä.