Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Äitini ei muistanut lapseni
02.12.2007 |
3-vuotis syntymäpäivää. Siskon lapsille tekee kyllä kakut ja ostaa lahjat, mutta meille ei edes soita=(
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muistuta viikkoa ennen. Ei, vaan olisin kyllä loukkaantunut, jos mummo ei muistaisi lapsemme synttäreitä.
siskon lasten kanssa. Taas soittaa viikon päästä ja kauhistelee, kuinka on unohtanut ja lapset eivät kohta enää tunnekaan mummiaan, kun niin harvoin näkevät. Sinne kun pitää sopia etukäteen aika, kun siskon lapset eivät siellä ole, sapettaa vietävästi.
Alue: Aihe vapaa
syntymäpäiville, kun matkaa on peräti 100km ja ne vietetään siskon synttäreiden kanssa joulukuun puolessa välissä, kuten aina.