Bussikuski ei sitten osannut katsoa lippua vaan jouduin ostamaan uuden
Meillä on täälläpäin (Porissa) sovellus minkä avulla saa ostettua bussilippuja. Lippuihin sisältyy myös vaihto-oikeus. Mulla oli vaihtoa vielä jäljellä joten klikkasin lipun aktiiviseksi (aika lähtee juoksemaan 5min alaspäin ja siinä ajassa täytyy nousta kyytiin) ja menin bussiin. Vanha patu katsoi lippua ja sanoi että siitä puuttuu "keltainen palkki" eikä voi hyväksyä sitä. ??? Mikä ??? No, ajattelin että sovellus tökkii tai siitä puuttuu joku ns. salakoodi. Klikkasin "tarkastaja" kohtaa missä tuli esiin joku koodi, ei kelvannut koska kuski ei ymmärtänyt sellaisesta mitään. Joten päätin sitten ostaa uuden lipun ja näytin sen niin kelpasi.
Menin istumaan ja katsoin kännykässä olevaa lippua tarkemmin ja siinä oli se "keltainen palkki". Ja tiedättekö mikä se oli? Siinä luki että käytä vaihto. Eikai vaihtolipussa sellaista enää lue, ettei lippua voi käyttää loputtomiin. Eli alkuperäisessä lipussani ei ollut mitään vikaa. Vittu.
Kommentit (6)
Paikallislippu ei maksa paljon mutta kannattaa lähettää palautetta vain sen vuoksi että tietävät ohjeistaa kuskeja tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se on oikea paikka valittaa asiasta.
Samoin palstan mammat voisivat valittaa parisuhdeongelmsista suoraan miehilleen
Olen pahoillani, että joudut asumaan Porissa.
Saanet roposesi takaisin, kun valitset asiasta.
Ota kuvakaappaukset lipuista ja reklamoi
Tämähän se on oikea paikka valittaa asiasta.