Lue keskustelun säännöt.
Mammojen lenkkeily
30.03.2018 |
Heti joulun jälkeen näkyi paljon mammoja lenkkipoluilla, nyt viime aikoina ei enää ketään. Olen itsekin mamma, mutta lenkkeilen säännöllisesti.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
No sehän kiva.
Miksi mammat lopettaa lenkkeilyn heti parin viikon jälkeen? Sää ei ole syy, ei mammoja näy lenkillä kesälläkään.
Mä lenkkeilin vaunujen/rattaiden kanssa päivällä silloin kun olin vielä pienten mamma. Aika pitkiäkin lenkkejä. Tosin vain kävellen, mutta reippaasti. Mut nyt on hiihtokelit. Vieläkin, ihanaa. Kesällä ollaan mökillä tai lapsuudenkodeissa lomat, en lenkkeile kaupungissa. Marja-aikaan sit illat menee metsässä.
No sehän kiva.