Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi aina puhutaan toisesta naisesta? Miksi ei toisesta miehestä?
27.02.2018 |
Tosiasia on että varatut naisetkin pettää. Miksi aina sanotaan että miehillä on toinen nainen. Ihankuin se pettävä nainen olisi joku harvinainen tilastoihme mutta kaikki miehet kyllä pettää ajatusta pidetään totena.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Miehillä on ehkä pitempiaikaisempia sivusuhteita, ehkä siksi?
Jos näin on, niin siksi miehillä on "toinen nainen", koska tuo määritelmä edellyttää enemmän pitkäjänteisyyttä, enemmän panoja ja tapaamisia kuin yksi kertapano ventovieraan kanssa baari-illan jälkeen.