Lue keskustelun säännöt.
Espanjalaisessa hotellissa/ravintolassa yritettiin kaksi kertaa rahastaa liikaa. Ei siinä mitään, vahinkoja sattuu, mutta
25.02.2018 |
minusta tuntui hämmästyttävältä, että asiakaspalvelija ei tehnyt pienintäkään elettä pahoitellakseen asiaa. Korjasi kyllä virheen. Ja nämä olivat kaksi eri henkilöä, mutta täysin sama reaktio.
Kyllä minusta suomalaisessa asiakaspalvelussa itsestään selvästi pahoitellaan virhettä jopa siinäkin tapauksessa, että asia ei olisi millään tavalla kyseisen asiakaspalvelijan oma vika.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meksikossa sama homma. En jättänyt tippiä, mutta maksoin olemattomat juomat. Tuli nyrpeitä katseita, mutta itse päättivät hankkia olemattoman tippinsä varastamalla.