talvipyöräily
kostuuko teillä muilla pimppi pyöräillessänne, minulla ainakin kostuu ja ihan joka kerta, talvella se on inhoittavan tuntuista koska märät alushousut alkavat tuntua kylmiltä pimpistä ja pepusta
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Jos pyörän satula on vahingossa jäänyt kesäasetukseen, niin taatusti kostuu. Silloin satulan etuosa on reilusti ylempänä kuin takaosa. Lisäksi nostan kesällä satulan niin ylös, että ylettyäkseni polkemaan polkimen ala-asentoon, minun on pakko liuuttaa pepaa satulassa.
Nämä asetukset takaavat maksimaalisen ajonautinnon kesällä. Talvella pitää asetuksia muuttaa, muuten olisi aina paikat märkänä ja tussu kylmettyisi.
kiitos vastauksesta
en tiennytkään että polkupyörän satulaa voi pitää erikseen kesä ja talvi asennossa
vinkistäsi katsoin satulaani ja sen asentoa
minulla on sellainen vanhemman mallinen Helkama Kaunotar jossa satula on sellainen kaarevan mallinen siinä etuosa ja takaosa ovat vähän korkeammalla kuin keskiosa kun siinä istuu niin satula tukee hyvin edestä ja takaa ja pylly on vähän kuin sellaisessa poterossa
kun satulan asentoa katsoin niin minullakin se etuosa on säädetty ihan jonkin verran korkeammalle kuin takaosa
en haluaisi kumminkaan satulan asentoa muuttaa kun se on niin hyvän tuntuinen pyllystä istua ja muutenkin satula on todella hyvän mallinen ja minulle juuri sopiva eikä pylly puudu pitemmilläkään matkoilla
Itsellä moderoitu sähköpyörä, jossa kesät talvet käytän satulan tilalla klitoriskiihottimella varusteltua dildoa; talvella vastus, jonka avulla dildoa lämpiää, ettei emätin ja ulkoiset synnyttimet palellu.
Pyöräillessä käytän kesäisin yleensä lyhyempää hametta, talvella pidempää. Hame mahdollistaa epäilyksiä herättämättä pystysuoran ja diagonaalisen liikehdinnän dildon pysyessä kokonaan emättimessä tai huulilla käyden.
Suosittelen lämpimästi kaikille!
Fillari-Fiia kirjoitti:
Itsellä moderoitu sähköpyörä, jossa kesät talvet käytän satulan tilalla klitoriskiihottimella varusteltua dildoa; talvella vastus, jonka avulla dildoa lämpiää, ettei emätin ja ulkoiset synnyttimet palellu.
Pyöräillessä käytän kesäisin yleensä lyhyempää hametta, talvella pidempää. Hame mahdollistaa epäilyksiä herättämättä pystysuoran ja diagonaalisen liikehdinnän dildon pysyessä kokonaan emättimessä tai huulilla käyden.
Suosittelen lämpimästi kaikille!
sinun kertomaasi en kyllä usko alkuunkaan koska koko painostasi suurin osa kohdistuisi emättimeen mutta kun tuo VIERAILIJA edellä kirjoitti seuraavaa että...........
" ( Jos pyörän satula on vahigossa jäänyt kesäasetukseen, niin taatusti kostuu. Silloin satulan etuosa on reilusti ylempänä kuin takaosa. Lisäksi nostan kesällä satulan niin ylös, että ylettyäkseni polkemaan polkimien ala-asentoon minun on pakko liuttaa pepaa satulassa.
Nämä asetukset takaavat maksimaalisen ajonautinnon kesällä. Talvella pitää asetuksia muuttaa, muuten olisi paikat märkänä ja tussu kylmettyisi. ) "
Niin tämä kyllä pitää paikkansa.......
pyörälläalapäästään kirjoitti:
Fillari-Fiia kirjoitti:
Itsellä moderoitu sähköpyörä, jossa kesät talvet käytän satulan tilalla klitoriskiihottimella varusteltua dildoa; talvella vastus, jonka avulla dildoa lämpiää, ettei emätin ja ulkoiset synnyttimet palellu.
Pyöräillessä käytän kesäisin yleensä lyhyempää hametta, talvella pidempää. Hame mahdollistaa epäilyksiä herättämättä pystysuoran ja diagonaalisen liikehdinnän dildon pysyessä kokonaan emättimessä tai huulilla käyden.
Suosittelen lämpimästi kaikille!sinun kertomaasi en kyllä usko alkuunkaan koska koko painostasi suurin osa kohdistuisi emättimeen mutta kun tuo VIERAILIJA edellä kirjoitti seuraavaa että...........
" ( Jos pyörän satula on vahigossa jäänyt kesäasetukseen, niin taatusti kostuu. Silloin satulan etuosa on reilusti ylempänä kuin takaosa. Lisäksi nostan kesällä satulan niin ylös, että ylettyäkseni polkemaan polkimien ala-asentoon minun on pakko liuttaa pepaa satulassa.
Nämä asetukset takaavat maksimaalisen ajonautinnon kesällä. Talvella pitää asetuksia muuttaa, muuten olisi paikat märkänä ja tussu kylmettyisi. ) "
Niin tämä kyllä pitää paikkansa.......
Hahhaaahhh - kaikkea sinäkin uskot!
Molemmat kommentit vitsejä, jotka kirjoitin!
Vierailija kirjoitti:
pyörälläalapäästään kirjoitti:
Fillari-Fiia kirjoitti:
Itsellä moderoitu sähköpyörä, jossa kesät talvet käytän satulan tilalla klitoriskiihottimella varusteltua dildoa; talvella vastus, jonka avulla dildoa lämpiää, ettei emätin ja ulkoiset synnyttimet palellu.
Pyöräillessä käytän kesäisin yleensä lyhyempää hametta, talvella pidempää. Hame mahdollistaa epäilyksiä herättämättä pystysuoran ja diagonaalisen liikehdinnän dildon pysyessä kokonaan emättimessä tai huulilla käyden.
Suosittelen lämpimästi kaikille!sinun kertomaasi en kyllä usko alkuunkaan koska koko painostasi suurin osa kohdistuisi emättimeen mutta kun tuo VIERAILIJA edellä kirjoitti seuraavaa että...........
" ( Jos pyörän satula on vahigossa jäänyt kesäasetukseen, niin taatusti kostuu. Silloin satulan etuosa on reilusti ylempänä kuin takaosa. Lisäksi nostan kesällä satulan niin ylös, että ylettyäkseni polkemaan polkimien ala-asentoon minun on pakko liuttaa pepaa satulassa.
Nämä asetukset takaavat maksimaalisen ajonautinnon kesällä. Talvella pitää asetuksia muuttaa, muuten olisi paikat märkänä ja tussu kylmettyisi. ) "
Niin tämä kyllä pitää paikkansa.......
Hahhaaahhh - kaikkea sinäkin uskot!
Molemmat kommentit vitsejä, jotka kirjoitin!
Kyllä tuon Vierailijan kommentti pitää varmaankin paikkansa ihan näin oman alapääni tuntemusten ja kokemuksen perusteella.
Kyllä, talvipyöräilyssä sayulan pitää olla päin persettä. Kesäksi se laitetaan päin vittua.
Aloittajalle kehottaisn pitämään housut jalassa ja jumalan mielessä ja ajatukset siveellisissä ja sopivaisissa askarteluisssa.
eikö satulaan saa mitään tiltoa joka pumppaisi polkemisen tahdissa? eli tarttis vain istua kuin symbin päällä
Jos pyörän satula on vahingossa jäänyt kesäasetukseen, niin taatusti kostuu. Silloin satulan etuosa on reilusti ylempänä kuin takaosa. Lisäksi nostan kesällä satulan niin ylös, että ylettyäkseni polkemaan polkimen ala-asentoon, minun on pakko liuuttaa pepaa satulassa.
Nämä asetukset takaavat maksimaalisen ajonautinnon kesällä. Talvella pitää asetuksia muuttaa, muuten olisi aina paikat märkänä ja tussu kylmettyisi.