Lue keskustelun säännöt.
Missä haluaisit olla nyt kärpäsenä katossa?
29.09.2007 |
Minä haluaisin olla McCannien katossa kuulemassa ja näkemässä mikä tämä tilanne oikeasti on. Ovatko he syyllisiä ja missä Madeleine on.
Ja toiseksi haluaisin olla ehdottomasti BB Akin katossa näkemässä avovaimon reagtion ja Akin selitykset :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla