Lue keskustelun säännöt.
Miksi liikunta tekee kipeäksi?
30.01.2018 |
Eikö tän pitäisi edistää terveyttä eikä aiheuttaa flunssan kaltaisia oireita jatkuvasti? Ei kauheasti huvita mennä jumppaamaan, kun sen jälkeen on paska fiilis 1-2 päivää
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla