Lue keskustelun säännöt.
Onko telkkari jo liiankin iso jos tennistä katsoessa tulee niska kipeäksi?
Kommentit (5)
Ei ole. Aina voi katsoa vähän kauempaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Telkkari ei voi olla koskaan liian iso.
Liian iso telkkari on vähän kuin liian nopea auto tai liian kaunis nainen.
Telkkari on silloin liian iso, jos ei mahdu ulko-ovesta sisään ;)
Silmämunien liikuttajalihaksissa jotain vikaa.