Lue keskustelun säännöt.
Miksen osaa olla riitelemättä ja haukkumatta miestä, vaikka rakastan paljon?
05.12.2017 |
Olenko jotenkin päästäni vialla? Olen todella vihainen itselleni tästä.
Kommentit (4)
Olet viallinen. Kukaan ei ansaitse haukkumista ja ivaamista. Et kunnioita miestäsi. Tuollainen nainen ei ansaitse rakastavaa miestä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olet itsestäsi jostain syystä erittäin epävarma, joten testaat miestäsi jatkuvasti. Ei kuulosta pidemmän päälle mitenkään hyvälle.
Minä en normaalisti ole tuollainen, mutta rupesin sellaiseksi hetkeksi, kun olin henkisesti liian tiukilla ja tuntui, että mies ei tue lainkaan. Onneksi fiksu mies heräsi eikä paennut ja saatiin asiat nopeasti kuntoon.
Onko sinulla paineita tai epävarmuutta tai laittaako mies jonkun toisen sinun edellesi?
Sinulla on joku asia pielessä. Sinun pitää selvittää, mikä tunne on pielessä. Mikä teillä kinnaa? Et luota olevasi merkityksellinen? Mies ei tyydytä sinua tunnetasolla?