Lue keskustelun säännöt.
Kuntatyönantaja voisi luvata lakon aikana niille hoitajille, jotka eivät mene lakkoon
11.10.2007 |
kolminkertaisen palkan niin eiköhän alkaisi lakkolaisten rivit harveta. Esimerkiksi niin, että kaksi hoitajaa tekisivät kolmen työt ja saisivat kolminkertaista palkkaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
no ei susta muuhun olisikaan.. haaahaa