Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HSL:n mielestä käyttäjät ovat väärässä, koska haluavat käyttää classic-reittiopasta!

Vierailija
24.11.2017 |

"Vanha Reittiopas -palvelu osoitteessa classic.reittiopas.fi suljetaan 30.11.2017"

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSL:n mielestä aasiakkaat eli hallintoalamaiset ovat aina väärässä. Heidän mielestäänhän heillä pitäisi olla verotusoikeus.

Tämähän näkyy heidän ylimielisestä suhtautumisesta ja suorasta vittuilusta jota he ovat tehneet. Esimerkkinä mm keskustelut reitti ja aikataulumuutoskeskusteluissa esimerkiksi länsimetron reittiuudistuksien kohdalla, vantaan reittiuudistuksien kohdalla jne.

Propagandaa kyllä levitetään. Esimerkiksi "selkeästi vähemmän liikennettä länsiväylällä". Harmi kun minä en ole huomannut. Tällä viikolla mennyt joka päivä töihin mennessä jostain syystä enemmän aikaa kuin edellisenä viikkona (tänäänkin), ja jonoa jopa enemmän kuin normaalisti. Eli selkeää vähentyminen ei ainakaan ole ollut, korkeintaan normaalivaihtelua. 

Vierailija
2/8 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSL on kyllä ihme putiikki. Meidän kaupunginosassa aiotaan lopettaa ainoa keskustaan menevä linja, vaikka bussi on ruuhka-aikaan niin täynnä ettei mahdu istumaan. Uskomatonta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jatkanut vanhan reittioppaan käyttämistä, koska uusi on niin kömpelö ja epäselvä. Nyt kun vanha suljetaan kokonaan, aion printata tai kirjoittaa ylös useimmiten käyttämieni reittien aikataulut ja läntätä sen ovenpieleen ja kopio kalenterin väliin. Tietysti jos menee johonkin uuteen paikkaan käymään, pitää käyttää reittiopasta, mutta muuten uskon pärjääväni näin.

HSL ei kuuntele asiakkaiden palautetta :(

Vierailija
4/8 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun minulla ei ole mahdollisuutta käyttää autoa, nyt joudun pakon edessä käyttämään HSL:n ylihintaisia busseja jotka kiertelevät ja kaartelevat niin paljon että matka keskustaan kestää yli tunnin. Autolla saman matkan ajaisi puolessa tunnissa.

Ja nyt ne meinaavat vielä että bussi jota käytän ei menisikään enää perille Rautatientorille asti vaan pelkästään Kalasatamaan josta pitäisi vaihtaa metroon. Pitkä matka siis muuttuisi vielä pidemmäksi koska vaihtoon menisi ainakin 10min aikaa. Se on 20min päivässä lisää jo valmiiksi hitaaseen matkantekoon.

Vierailija
5/8 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jatkanut vanhan reittioppaan käyttämistä, koska uusi on niin kömpelö ja epäselvä. Nyt kun vanha suljetaan kokonaan, aion printata tai kirjoittaa ylös useimmiten käyttämieni reittien aikataulut ja läntätä sen ovenpieleen ja kopio kalenterin väliin. Tietysti jos menee johonkin uuteen paikkaan käymään, pitää käyttää reittiopasta, mutta muuten uskon pärjääväni näin.

HSL ei kuuntele asiakkaiden palautetta :(

No miksi kuuntelisikaan. HSL:llä on monopoliasema joten ei sillä ole mitään pelkoa siitä että että asiakkaat äänestäisivät jaloillaan ja alkaisivat käyttää jotain muuta julkisen liikenteen palvelua.

Ja puolet HSL:n kuluista maksetaan verorahoista. Ei mikään pikkuetu sekään.

Vierailija
6/8 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha reittiopas oli tosiaan hyvä ja sitä oli oppinut käyttämään. Mutta onko tän uuden edut HSL;n mielestä mobiiliversion paremmuudessa vai missä?

Toinen, mikä saisi jo nykymaailmassa toimia moitteettomasti on liikennevälineiden tosiaikainen paikannus. Edes kiskoilla. Harmittaa niin kun esim. ratikan tulo minuutteina perustuu aikatauluun eikä siihen missä se oikeasti kulloinkin kulkee. Sitten kun odotusaika on näytön mukaan 0 min, mitään ratikkaa ei tule mutta näyttö pomppaa joko seuraavaan aikataulun mukaiseen ratikkaan tai uudelleen 3 minuuttiin. Eikä tiedä kuinka monta kertaa tämä toistuu - taannoin 8 ratikan kohdalla 20 minuuttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! uusi on tosiaan huono ja ajat uudessa on päin prinkkalaa, esim 31 Jorvi-Friisilänaukio ajat on ihan pielessä ainakin jorvista lähtevät, koska bussit sieltä kulkevat Classic version mukaisesti, eli, jos katsot nykyistä aikataulua jorvista, niin myöhästyt bussista ja linja 19 tapiola-tuomarila, ei nekään ajat ihan täsmää, ainakaan tuomarilasta päin ja 165 kauklahti-kamppi, siinäkään ei täsmää ajat, olen laittanut asiasta viestiä parikin kertaa HSL:lle, mutta eipä mitään tapahdu asialle.

Vierailija
8/8 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi on tosi huono. Entisestä sai koko päivän aikataulutkin kätevämmässä muodossa. Linjakartasta pystyi katsomaan paremmin koko karttaa, jos ei tiennyt mitään tarkkaa osoitetta. Sieltä pystyi katsomaan tavallaan tulevaisuuteen, eli huomenna olen jossain noilla nurkilla ja mitähän busseja siinä kulkee lähellä. Nyt vaan tarjotaan paikannusta paikannuksen päälle.