Liittymien jatkuva tyrkyttäminen VOI STNA
Olin eilen ostamassa PÖLYIMURIA Powerissa ja takuukuitin tietoja täyttäessä sinänsä ihan mukava myyjä yhtäkkiä alkoi kysellä mikäs liittymä minulla oli ja tiesinkö että nyt oli eräs loistava tarjous käynnissä liittymän vaihtajalle.... siis voi helvetin helvetti, eikö edes monen sadan euron ostoksen tehnyt asiakas saisi vähän kunnioitusta ja rauhaa? Ja eikö ammattitaitoista myyjäkään voisi arvostaa sen verran ettei häntä pistetä lukemaan jotain myyntilitanniaa joka pilaa hänen antamansa vaikutelman? Eikö enää riitä että sietää niitä joka mutkaan ja notkoon tunkeneita liimatukkia myyntipisteillään ja puhelinmyyntikieltoa uhmaavia jankuttajia? Kohta ei varmaan enää voi ostaa edes maitotölkkiä ilman että joku alkaa tenttaamaan liittymäasioista. Vastedes kyllä välttelen kyseiseen kauppaan menemistä viimeiseen asti, vaikka tuskin muuallakaan ovat asiat enää sen paremmin.