Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä annatte joululahjaksi läheisillenne tänä vuonna?
14.11.2017 |
Mielenkiinnosta kysyn. :) Itselläni on vielä auki, mutta osan ainakin itse teen.
Kommentit (4)
Kummipoika 2 vee saa päältäajettavan matkalaukun, en muista nimeä sille.
Sisko MammaMia-musikaaliin liput ( ja matkaseuraani tietysti yön yli sillä reissulla😊)
Teinipoikani ehkä polaroidkameran
Isäni Tuntematon sotilas eloluvan teosta kertovan kirjan
Muista en vielä oikein tiedä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aikuisille lapsille kodin käyttötavaraa ja ruokalahjoja, lapsenlapsille vaatetta ja leluja.
Toisillemme emme osta miehen kanssa mitään, koska lähdemme jouluksi etelän lämpöön.
Alue: Aihe vapaa
Aikaa ja hyvää seuraa. Kaikilla on kaikkea materiaalia, paketeista meillä on luovuttu jo vuosia sitten