Mitä luulette, nousisiko Lindenin adoptiosta kohu jos MIESMINISTERI olisi adoptoinut ja palannut töihin ensi viikolla ?
Kommentit (8)
Ja jos Suvi jäisi kotiin, kaikki haukkuisivat että kehtaakin olla kotona kesken ministerikauden. Eipä käy kateeksi poliitikoita. Heitä vihataan jo ihan tavan vuoksi olivat millaisia ihmisiä hyvänsä. Onko jollain varmaa tietoa millaista päivää esim. Leonooran isä tekee?
V**ttu huolehtisitte omista asioistanne tai vaikkapa oikeasti uhattuna olevista lapsista kuten päihdeperheiden lapsista!
Nythän mies jää kotiin hoitamaan tyttöä mutta Suomessahan se ei käy päinsä.
Vaikka asiantuntijat suosittelevatkin että isä olisi se johon lapsi kiintymyssuhteen ensiksi muodostaa. (adoptiolapset pettyneitä naispuolisiin hylkäämiskokemusten takia)
Ainakin, jos väki olisi ymmärtänyt, ettei äitikään jää kotiin.
miesministeriä olisi taputeltu työpaikalla olkapäälle ja onniteltu ym. muuta kivaa.
Ja sanokaa mitä sanotte, minun mielestä äiti on eri asia kuin isä.
Vierailija:
Ja sanokaa mitä sanotte, minun mielestä äiti on eri asia kuin isä.
Muutenkin musta on aika järkyttävää noiden isompien lasten KV-adoptiot, sillä niissä on lapsella jo tosi vankka kulttuurisidonnaisuus ja kielimuurit. Eikä tosiaan ole herkkua, että Suvi itse on just kirjoittanut, että äiti on se, joka rokkaa ja nyt hän häippäsee duuniin jättäen isin ja lapsen pärjäilemään...
sen ministerin vaimo olisi jäänyt hoitamaan sitä lasta.