Lue keskustelun säännöt.
Joo ja tas mietin et pitaisko laittaa myyntiin avaamattomat lastenruuat, kun ei meian lapsi enaa niita syo ja niissa on paivamaara ok?!! =D Mita ootte mielta?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla