Lue keskustelun säännöt.
Mikä oli se peli -90 luvun lopulla jossa kone sanoi
02.10.2007 |
" ykkönen paina kaks, kakkonen paina yks ja sitten kaks.." Sellainen muovinen, nelihaarainen vempele?
Ja onko kellään myydä sellaista?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihan huippu peli!!!!!