Lue keskustelun säännöt.
Jotenkin mautonta, N-palstalainen kehuu ulkomaanmatkallaan ja vaateostoksillaan ketjussa, jossa mammat on ensin valittaneet tiukasta rahatilanteestaan ja toimeentulohuolistaan!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joku kertoo ettei ole varaa reimatecceihin ja sitten tullaan porukalla valistamaan miten pitää olla kolmet reimatecit per talvi ja lisäksi kolmet goretex-kengät, tai muuten lapsi on ihan laiminlyöty...