Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Dieselin hintaa ollaan TAAS korottamassa....mihin sitten perustuu bensaa suurempi

Vierailija
30.08.2017 |

käyttövoimavero? V*tuttaa rankasti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berner on taas kännipäiten tehnyt linjauksia, kuten aikaisemminkin. Ei mitään uutta.

Vierailija
2/9 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Berner on taas kännipäiten tehnyt linjauksia, kuten aikaisemminkin. Ei mitään uutta.

Ihme sooloilija-eukko :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diesel nokivasarat aiheuttaa niin suuret päästöt että pakko sitä hintaa on nostaa. Minun puolesta kaikki diesel autot saisi hävittää pois ja bensat myös, siirryttäisi pelkkään sähköön.

Vierailija
4/9 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diesel aiheuttaa todella suuria pienhiukkaspäästöjä, joilla on suora yhteys syöpien määrään.

Vierailija
5/9 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diesel myös öljyää tehokkaasti vesistöjä ja maaperää. Polkupyörää ei veroteta. Muista spandexit.

Vierailija
6/9 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diesel aiheuttaa todella suuria pienhiukkaspäästöjä, joilla on suora yhteys syöpien määrään.

Ei ole kauaa kun puhuttiin, että ne ovat vähäpäästöisempiä kuin bensa-autot. Eikä kauaa taida kulua, kun taas keksitään jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diesel nokivasarat aiheuttaa niin suuret päästöt että pakko sitä hintaa on nostaa. Minun puolesta kaikki diesel autot saisi hävittää pois ja bensat myös, siirryttäisi pelkkään sähköön.

Ei niitä tarvitse hävittää. Lisäämällä autoihin tarpeeksi iso ureasäiliö ja SRC-katalysaattori typpioksidien määrä voidaan vähentää lähes olemattomiin. Sitä ei ole vaan haluttu asentaa henkilöautoihin, koska autonvalmistajien mielestä on kivempi asentaa autoihin suuret kaiuttimet asiakkaiden houkuttelemiseksi.

Vierailija
8/9 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet dieselit eivät välttämättä enää saastuta yhtä paljon kuin vanhat, mutta ne ovat aivan törkeän kalliita. Kehitys nyt vaan on mennyt eteenpäin ja diesel kuuluu historiaan. Ennen pitkää sinne kuuluu myös bensa-autot. Ihan turha on roikkua vanhanaikaisessa teknologiassa kun kaikilla on tiedossa mikä on seuraava kehitysaskel. Osta sähköauto, se tulee nyt todella halvaksi. Moottori kestää ikuisesti, veroja ei tarvitse vielä maksaa, valtio maksaa varmaan jo jotain hankintatukeakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diesel aiheuttaa todella suuria pienhiukkaspäästöjä, joilla on suora yhteys syöpien määrään.

Ei ole kauaa kun puhuttiin, että ne ovat vähäpäästöisempiä kuin bensa-autot. Eikä kauaa taida kulua, kun taas keksitään jotain muuta.

Niin, ilmastolle niistä tulee vähemmän hiilidioksidia, muilta osa-aluelta asia on toisin päin. Kyse on kyusetuksesta että ilmasto kiittää unohtaen sanoa että vesistö kiroaa.

Diesel ei pala yhtä puhtaasti.