Lue keskustelun säännöt.
Eliitillä on aina varaa hankkia turvalaitteet ja ympäröidä itsensä turvamiehillä: muulla kansalla ei niin väliä
22.08.2017 |
Suomut ovat auenneet silmiltä: eniten suvaitsevaisuutta vaatineet ja suureen ääneen sitä huutaneet ovat itse suurimpia rasisteja: heillä on rahaa ja valtaa suojella itsensä. Näin se on aina ollut ja tulee olemaan. Muu kansa saa pärjätä tai olla pärjäämättä, on vain hallintoalamaisen rooli.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla