Lue keskustelun säännöt.
Natura Siberica tuotteet, oletko kokeillut?
12.08.2017 |
Viru Keskukseen oli näköjään ilmestynyt näiden myymälä. Onko ostamisen arvoisia?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ainakin kuorintavoiteet (vartalo ja päänahka) ovat olleet kivoja. Muista tuotteista en osaa sanoa.