Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Uudistunut" ellos

Vierailija
11.08.2017 |

Onko täällä muita elloksen asiakkaita? Nuo sivuthan uudistui joku ehkä puolisen vuotta sitten. Samalla valikoima pieneni ja muuttui kalliimmaksi, tarjouskoodit ja alennukset väheni reilulla kädellä ja laatu huononi. Onko muut huomanneet saman?

Uudistuksen myötä myös asiakkaiden arvostelut tuotteista katosivat, mikä oli todella suuri miinus, mutta nähtävästi ne on sentään nyt vihdoin saatu palautettua.
Harmittaa kyllä, kun aiemmin täältä sai hyviä ja suht laadukkaita perusvaatteita hyvillä tarjouksilla. Sivut oli selkeät ja tuotevalikoimaa riitti.
Asiakaspalveluun lähetin keväällä sähköpostia kuvan kera pesussa pilalle menneestä vaatteesta (ensimmäinen pesu, täysin pesuohjeiden mukaan), vastauksesi sain englanninkielisen viestin, jossa vain pahoiteltiin asiaa ja kiitettiin palautteesta. Ei minkäänlaista korvausta.
Heinäkuun alussa laitoin asiakaspalveluun viestiä laskutusta koskien. Tähän päivään mennessä en ole saanut vastausta, vaikka olen toisenkin kerran laittanut viestiä, ja molempiin viesteihin saanut automaattisen kuittausviestin, eli perille ovat kyllä menneet.
15 vuotta olin aktiivinen asiakas, mutta nyt on aika vaihtaa kauppaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa vielä, tuohon elloksen omaan mallistoon ei kannata koskea. Saumat kiertää, ensimmäisen pesun jälkeen kangas on aivan nyppyyntynyt, selvästi menty halvimman kautta. Hinnoistahan se kyllä pitäisi jo tajuta itsekin.

Vierailija
2/8 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mennyt konkurssiin? Ainakin Elloksen "päämaja" Keravalla on autiona ja parkkialue kasvaa pujoa ja ohdaketta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö mennyt konkurssiin? Ainakin Elloksen "päämaja" Keravalla on autiona ja parkkialue kasvaa pujoa ja ohdaketta.

Ohoh, olisiko tuo sitten myyty eteenpäin? Tämä selittäisi kyllä totaalisen suunnanmuutoksen pahempaan. 

Vierailija
4/8 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole vuosiin sieltä aktiivisesti tilannut, joku aika sitten etsin päiväpeittoa ja olin aika yllättynyt tarjonnasta. Hinnat olivat aivan huikeita, samalla hinnalla saa jo jostain tasokkaammasta pikkukaupasta tuotteita. Tuntui muuttuneen ainakin osittain ihan ökyhintaiseksi merkki-kaupaksi, tosin ne merkit oli mulle aika vieraita.

Entinen ellos oli tosiaan sellainen peruskauppa, halpoja ja kivojakin juttuja, laatu sit oli kyllä vähän mitä sattuu. Nykytyylillä ja hinnoilla aivan eri kauppa.

Vierailija
5/8 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama on huomattu. Mä olen varmaan vuosikymmenen ostanut vaatteeni pääosin ellokselta. Usein tilasin esim. useampia samoja paitoja jos oli hyviä. Hinta-laatusuhde oli oikeinkin kohdillaan, alennukset hyvät ja toimitukset sujuvia. Pari vuotta sitten alkoi tulla vastaan huononpilaatuisia vaatteita, kankaat oheni ja saumat näytti monissa olevan kuin pikaisesti käsin kiinni harsitut yms. Vaatteissa alkoi olla myös hirveästi vaihtelua laadussa, yksi vaate saattoi olla hyvä mutta kun tilasi pari SAMANLAISTA lisää niin olikin yllättäen monesti ihan eri kokoinen/mallinen/jopa erilainen kangas.

Viimeisen tilauksen tein silloin kun nettisivut oli just uudistuneet (eikä muuten ollut mikään hyvään suuntaan mennyt uudistus...), kaikki tilatut oli laadultaan sellaista kuraa että palautin, olkoon koko ellos. Nyt kun vaan keksisi mistä nyt sitten jatkossa hommaisi vaatteensa.....

Vierailija
6/8 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuo laadunvaihtelu ihan saman vaatteen kohdalla ihmetyttää! Olen siis huomannut saman, tilasin ensin farkut ja myöhemmin samat uudestaan, niin kyseiset farkut olikin ihan erilaista kangasta (ohuempaa ja kiiltävämpää eikä yhtään farkkumaista), eikä uusien farkkujen materiaalitiedot vastaneet sivuilla olleita, joissa siis oli alkuperäisten farkkujen tiedot edelleen. 

Viimeisimmästä tilauksesta meni suurin osa palautukseen, sen verran huonoa laatua olivat. Jatkossa ei tarviikaan enää tilata, nuo muiden merkkien vaatteetkin tuntuu löytyvän muilta sivuilta halvemmalla ja esim. tällä hetkellä sivuilla ei näy ainuttakaan tarjouskoodia, kun aiemmin niitä oli aina reilusti ja kerralla tulikin tilattua sitten ronskilla kädellä, että pääsi hyödyntämään tarjoukset.

Mulla kanssa etsinnässä nyt joku uusi luottopulju tilalle. Ilmoitelkaahan jos löytyy joku, missä hyvä valikoima laadukasta perusvaatetta. Tuntuu, että joka paikassa on liikaa ns. trendivaatteita ja vaikka ihan perus yksivärisiä huppareita/leggingsejä/toppeja saa etsiä kivien ja kantojen alta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elloksella on tällähetkellä tarjous -30%  kalliimmasta tuotteesta+ torkkupeitto (49.90) hintaan 1,90 ,mikäli tilaa vähintään 25e:lla. Toissapäivänä tuli tarjous ja eilen tein tilauksen. Alennuksen kyllä sain, mutta torkkupeitto jäi tilauksesta kun en ollut erikseen hoksannut ilmoittaa tarjousnumeroa siitä. Soitin ja se luvattiin lähettää jälkitoimituksena, että voin sen postista maksaa ja noutaa, sitten hyvitetään minulle jos päätän sen pitää. Tänään huomasin että, peitto oli aivan eri kuin luvattiin ja soitin jälleen asiakaspalveluun kun ei viesteihinkään tullut vastauksia. Sanottiin vain tylysti, että tuote loppuunmyyty. Ei mitään minulle maininnut puhelimessa eilen että on loppu, laitamme toisen tilalle. Peittoa ei kylläkään oltu loppuunmyyty, vaan sitä kyllä saa tuolla normaalihinnalla 49,90e. Jäi semmonen fiilis, että onkohan sitä oikeasti kukaan saanutkaan tai sitte niitä on joku 5 kpl ollut siellä. Se peitto oli kyllä sievä harmaata pehmeää tekoturkista, että moni varmaan juuri sentakia tilannut.....No olihan siinä nyt sentää tuo 30% alennus. Olisin kyllä mielummin juuri tähän tilaukseen käyttänyt tuon -50% ja ilmaset postikulut, mutta en käyttänyt kun halusinmyös sen torkkupeiton. Ja sitä torkkupeittotarjousta ei voinut yhdistää muhin, kuin tuohon -30% kanssa.

Vierailija
8/8 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että Ellos on menossa konkkaan. Tilasin sieltä farkkucaprit, niiden laatu hyvä mutta olivathan merkkituote. Istuvuus ei ollut kuitenkaan hyvä joten palautin. Sitten alkoi ongelmat. Kirjoitin palautuslomakkeeseen tilinumeron. Sähköpostiin tuli ilmoitus ihan ok ajassa että palautus vastaanotettu. Rahoja ei vaan kuulunut. Koetin soittaa, mutta virolaisaksenttinen naisääni sanoi että kaikki asiakaspalvelijat ovat varattuja (yeah, right). Sitten lähetin sähköpostia, siihen vastattiin ja pyydettiin laittamaan tilinumero ja että rahat on noin 5-7 (!) pankkipäivän kuluessa tilillä. Nyt on 6. päivä ja ajattelin etten jää odottelemaan huomiseen ettei mene viikonlopun yli. Lähetin sähköpostia mutta pahoin pelkään että jotain on vialla. Olen aiemminkin palauttanut mutta homma on hoitunut. Tosin yhden kerran meni kaks viikkoo käsittelyssä tänä keväänä. Ja tuotteiden laadusta sen verran että tilasin talvella muuten ihanan toppatakin Elloksen omasta valikoimasta, mutta vetskari oikkuili ja hakasia tippui ja parin käyttökerran jälkeen lähti irti! Ois pitäny valittaa, mutta kun olin niin kiltti aattelin että vien ompelijalle. Ja tosiaan niitten puhelinpalvelu on huono. Kerran soitin palvelunumeroon niin sitten annettiin joku 09-alkunen numero mikä piti kirjottaa paperille ja soittaa sinne. Nyt sitten palvelunumero "palvelee" mutta aina on mukamas kaikki asiakaspalvelijat varattuna. Siellä on mun veikkauksen mukaan tasan yksi ja sekään ei oo paikalla. :P ja se lause mikä toistuu aina pienen ajan kuluttua käy ärsyttää. Kun lukee muiden kokemuksia, niin Elloksella on jotain pahasti vialla. En ihmettelis jos en sais rahoja takasin tai enää vastausta sähköpostiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi