Lue keskustelun säännöt.
lahjat kiertoon
01.10.2007 |
Lapsellani oli synttärit viikonloppuna. Eräältä kaverilta tuli lahjaksi sama lahja, jonka lapseni oli antanut hänelle muutama viikko sitten. Minä voisin itsekkin laittaa lapseni saamia lahjoja kiertoon, mutta en nyt antaisi antajalle takaisin.
Onneksi laitan aina paketteja joista oma lapsenikin tykkää
Kommentit (3)
Mun mielestä oli aika noloa. Kyseessä on sellainen albumi, josta tietää, että se on todellakin sama. Jos lahjoja kierrättää, pitäisi mielestäni sen verran katsoa ettei sentään samalle henkilölle takaisin anneta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta jos lahja on mieleinen, niin eihän siitä haittaakaan ollut
teiltä sen.