Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täit kävi kyllässä...kysyttävää aiheesta

Vierailija
16.09.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saivareita ei " löydä" alkaako kaikki taas alusta?



t. ap, joka on uuden tilanteen edessä

Vierailija
2/4 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli niitä vuosi sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ehkä joistain apteekeista Suomesta tai tilaamalla esim. UK:sta netistä. On käsittääkseni täikampojen aatelia ja on itsekin tullut kammattua sillä jo kolme pitkää viikkoa kolmen perheenjäsenen kuontaloa päivittäin...

Vierailija
4/4 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa apteekeista. Sen voi keittää, joten saa puhdistettua hyvin. Sillä kampaat joka toinen päivä.