Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin vr:ltä junalipun, veloitus mennyt kaksi kertaa. Vr ei aijo maksaa takaisin, koska en ostanut peruutusturvaa. Mitä nyt?

Vierailija
02.08.2017 |

Tein selvityspyynnön/anomuksen toisen lipun hinnan hyvityksestä takaisin minulle, mutta voivatko tosiaan toimia noin? Ihan uskomatonta. Tilasin siis netistä junalipun, maksoin sen Visa electronilöa, ja sitten tililtä olikin mennyt 2 x junalipun hinta ja sain kaksi lippua sähköpostiini ja tekstiviestillä. Onko minulla mitään oikeuksia tässä? Rahasumma on noin 20 euroa, joten kyllä se kirpaisee vähävaraisena vaikkei mikään maata mullistava summa olekaan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä jutussa ei nyt täsmää?

Vierailija
2/25 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä tässä jutussa ei nyt täsmää?"

En ymmärtänyt? En tarkoita mitään Meno-paluu lippua, vaan sama suunta veloitettu kaksi kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos matkustat samaan paikkaan vielä toisenkin kerran, voit siirtää toisen lipun johonkin toiseen ajankohtaan viiden euron hinnasta, pitää vain käydä vr:n tiskillä hoitamassa asia tai soittaa maksulliseen palvelunumeroon.

Vierailija
4/25 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vr on perseestä nykyään.

Vierailija
5/25 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitto iltapaskaan.

Vierailija
6/25 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu varmaan tähän vr:n uuteen parempaa asiakaspalvelua konseptiin.

Sitten tosissaan. Eikä tälläisestä palvelusta aina pitäisi voida vaatia hyvitys tao rahaa takaisin? Joku kuluttaja asiamies seuraavaksi jos vr vänkää vastaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/25 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis samasta istumapaikastako veloitettu 2 hintaa, vai lätkäisitkö huomaamatta tilaukseen 2 lippua?

Itse kerran vahingossa tein lottoa 2 samaa kuponkia, eikä palautusta saanut toisesta. Nielin oman virheeni..eikä voittoakaan tullut.

Vierailija
8/25 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä lippua oo veloitettu kahteen kertaan vaan olet ostanut kaksi lippua. Valitettavasti sun kämmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/25 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos matkustat samaan paikkaan vielä toisenkin kerran, voit siirtää toisen lipun johonkin toiseen ajankohtaan viiden euron hinnasta, pitää vain käydä vr:n tiskillä hoitamassa asia tai soittaa maksulliseen palvelunumeroon."

Tuntuu hurjalta, että joudun maksamaan vielä ylimääräistäkin siitä, että on tapahtunut tälläinen virhe. Voiko tosiaan olla näin?

Vierailija
10/25 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ostit kaksi lippua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/25 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ensinnäkin kyse ei ole siitä että yksi lippu on veloitettu kahteen kertaan vaan olet sinulta on veloitettu kaksi lippua jotka olet myös saanut. 

Toinen asia on sitten se onko tuo toisen lipun osto oma vahinkosi, virhe vr:n palvelussa vai jokin odottamaton verkkovirhe jonka takia ostotapahtuma toistui. Vain siinä tapauksessa että olisi selvää että virhe on aiheutunut nimenomaan vr:n puolella olisit selvästi oikeutettu korvaukseen. 

Vierailija
12/25 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vianhan täytyy tietty olla asiakkaassa koska suomalainen asiakaspalvelija, firma tai virkamies ei virheitä tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/25 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet rikosilmoituksen poliisille petoksesta.

Vierailija
14/25 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan itkujen itku. Pystyykö tuota lippua sitten edes myymään eteenpäin, vai onko siinäkin joku juju?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/25 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minä kyllä ottaisin yhteyttä lehdistöön. Tuo on juuri sellainen juttu, josta kansa lukee mielellään. Suomen valtion omistama yritys ja riistää tuolla tavalla.

Vierailija
16/25 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne olet matkalla? Kannattaa laittaa se ylimääräinen lippu vaikka Facebookiin myyntiin, esim. eri kaupungeille on niitä kimppakyytiryhmiä ja niissä usein myydään ylimääräisiä juna- ja bussilippuja ja näyttäisivät menevän ihan hyvin kaupaksi.

Vierailija
17/25 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan nykyisin vain linja-autolla. Uskomattoman huonoa asiakaspalvelua.

Vierailija
18/25 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ole VR:n vika vaan pankin. Reklamoipa sinne jos veloitus on mennyt kahdesta yhdestä  lipusta.

Vierailija
19/25 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/25 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on ap? Ostitko 2 lippua vai 1 lipun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi