Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin vr:ltä junalipun, veloitus mennyt kaksi kertaa. Vr ei aijo maksaa takaisin, koska en ostanut peruutusturvaa. Mitä nyt?

Vierailija
02.08.2017 |

Tein selvityspyynnön/anomuksen toisen lipun hinnan hyvityksestä takaisin minulle, mutta voivatko tosiaan toimia noin? Ihan uskomatonta. Tilasin siis netistä junalipun, maksoin sen Visa electronilöa, ja sitten tililtä olikin mennyt 2 x junalipun hinta ja sain kaksi lippua sähköpostiini ja tekstiviestillä. Onko minulla mitään oikeuksia tässä? Rahasumma on noin 20 euroa, joten kyllä se kirpaisee vähävaraisena vaikkei mikään maata mullistava summa olekaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö niissä sun lipuissa paikat joille ne on myyty? Meinaan jos ne on samalle paikkanumerolle molemmay liput myyty, niin luulisi ainakin sitten onnistuvan hyvitys. Jos eri paikoille, niin toinen lippu myyntiin.

Vierailija
22/25 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junalipuissa on eri paikat, eli olen sitten onnistunut ostamaan kaksi lippua. Tein kyllä vr:lle tuon ostohäiriölomakkeen, mutta tokkopa sitten rahojani saan takaisin, kun moka menee omaan piikkiini. En tosiaan ymmärrä miten näin on päässyt käymään, omasta mielestäni tarkistin oston ainakin kolme kertaa ennen maksua, mutta näköjään täytyy vaan niellä tappioni ja maksaa oppirahat tästä typeryydestä.

- ap

Ps. Miten tuon lipun siis sitten voi myydä, välitänkö tekstiviestin eteenpäin vai kuinka se toimii turvallisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junalipuissa on eri paikat, eli olen sitten onnistunut ostamaan kaksi lippua. Tein kyllä vr:lle tuon ostohäiriölomakkeen, mutta tokkopa sitten rahojani saan takaisin, kun moka menee omaan piikkiini. En tosiaan ymmärrä miten näin on päässyt käymään, omasta mielestäni tarkistin oston ainakin kolme kertaa ennen maksua, mutta näköjään täytyy vaan niellä tappioni ja maksaa oppirahat tästä typeryydestä.

- ap

Ps. Miten tuon lipun siis sitten voi myydä, välitänkö tekstiviestin eteenpäin vai kuinka se toimii turvallisesti?

Niin lähetä joko tekstiviestinä tai sähköpostina eteenpäin tai sitten jos sun lähtökaupungissa joku sen ostaa niin voit antaa paperiversionakin. Eipä se oikein muuten onnistu.

Vierailija
24/25 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saanut lippuja sähköpostiin?

Vierailija
25/25 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- ap

Kirjoitat vaan että olet varma ettet ostanut kuin yhden lipun mutta silti sait kaksi. Joskus nuo weppisysteemit sekoilevat, jopa vr:llä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme