Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Iltavirkusta aamuvirkku? Onko kukaan onnistunut?
31.07.2017 |
Turhauttaa nukkua aina niin myöhään jos se vaan on mahdollista ja töissä sitkutella vähillä unilla. Millä hitolla sen unen voisi saada jo klo. 22 maissa?
Kommentit (2)
40+ alat heräillä viideltä aamulla ihan luonnostaan. Sitä ennen ei onnistu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Luonnollista unirytmiä on lähes mahdoton saada ihan kunnolla muutettua. Hanki ennemmin töitä, joissa ei tarvitse herätä niin aikaisin.