Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Että tää Hurriganesin musiikki on hyvää
31.07.2017 |
Semmoista yksinkertaista mutta hyvälle tuulelle saavaa
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ekat levyt kuuluu toki suomalaisen rockin ehdottomiin klassikoihin mutta on se silti vähän yliarvostettu bändi. Eivät Cisse ja varsinkaan Remu mitään kovin hyviä muusikoita olleet, kitaristit kaikki kyllä olivat päteviä. Kuuntele verrokiksi vaikka Järvisen Royalsia, siinä olisi ollut ainesta ulkomaille mutta eihän se suomalaisen musiikin ulkomaille vieminen silloin kovin helposti onnistunut.