Lue keskustelun säännöt.
On hienoa olla moderaattori vai mikä ihme sensujoija on. Saa esittää jumalaa tai kuningatarta. Joku äsken kirjoitti työttömyyden ja köyhien alistamisen vaikutuksista yhteiskuntaan ja mainitsi kansanedustajien jätti-eläkkeet
17.07.2017 |
Niiin ilmeisesti poistettiin koko ketju. No kaipa se nykyinen hallitus tätäkin palstaa valvoo ja ohjeistaa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla