Jos tilaan tuotteen verkkokaupasta "toimituksella myymälään" ja myymälässä on jo ennestään reilusti niitä tuotteita..
Niin ottaako ne sen tuotteen heti siit myymälästä sen sijaan et lähettäis sen verkkokaupasta ja saan tyyliin seuraavana arkipäivänä jo ilmoituksen että tuote noudettavissa?
Kommentit (15)
Ne tilatut tuotteet tulee yleensä keskusvarastolta eikä hyllystä.
Tai jos vaan käyt ostamassa myymälästä suoraan?
Vierailija kirjoitti:
Mikset sitten yhtälailla ota "nouda liikkeestä", ja saisit tuotteen heti - ilman päänvaivaa tällaisesta.
Miksette voi vaan vastata KYSYMYKSEEN? Luuletteko että olen ihan tyhmä ja tilaan huvikseni verkkokaupasta vaikka myymälässäkin on? Olisko vaikka tarjouskampanja joka päättyi eilen, ja huomasin tämän kun myymälä oli jo kiinni ;) joten tilasin verkkokaupasta vielä alehintaan, nouto myymälästä.
Riippuu varmaan lafkasta.
Meillä otettas hyllystä, jos kerta sen halutun myymälän hyllyssä on. Ilmoitus tulee heti kunhan tavara(t) on kerätty valmiiksi. Nooeampaa asiakkaalle näin, kun alkaa odottaa keskusvarastolta tavaraa.
Meilläkin otettaisiin hyllystä jos sitä meillä on.
Meillä taas verkkokauppa toimii omana konseptina ja sieltä tuote tulee heidän "omista varastoistaan" (sulut siksi, että heille tilataan erillisenä yksikkönä tuotteita kuten yksittäiselle myymälällekin tilattaisiin). Emme me edes näe etukäteen, että tänne pitäisi tulla jotain, ennen kuin se on hyllyssä. Asiakkaan tulee vain odottaa saapumisilmoutusta, jonka täytämme verkkokauppaostosten saapuessa liikkeeseen. Kyseessä iso suomalainen yritys.
Mikset vaan tilaa etkä kyselis täällä selvää asiaa...varsinkinkin kun pillastut vastauksista.
Me myös tilattiin nettikaupasta, koska liike oli jo mennyt kiinni. Odotimme saapumisilmoitusta yli viikon, vaikka kyseistä tavaraa oli liikkeen hyllyssä.
Hakisit liikkeestä pöljä niin saisit nopeammin ihan turha tilata!!!
Ottavat hyllystä. Kaverilleni kävi juuri näin. Hän etsi eräästä kaupasta yhtä tiettyä tuotetta, mutta sitä oli vain yksi kappale jäljellä. Tuote oli hieman pintaviallinen, joten kaveri ei halunnut ostaa sitä. Nettikaupasta löytyi kuitenkin vastaava tuote, jonka kaverini tilasi. Parin päivän päästä tuli ilmoitus, että tuote on saapunut kauppaan ja noudettavissa. Kaverilleni tarjottiin nettikaupasta tilattuna tuotteena hänen aiemmin hyllyyn jättämäänsä viallista tuotetta.
Meillä tulee ihan hyllystä. Mutta olemme yksityinen liike joita ei ole muita. Eli pakkaan hyllystä tai tilaan hyllyyn jos joku tilaa jotain. Voisin kuvitella että isot ketjut lähettää keskusvarastolta. Heillä on erilliset ihmiset jotka hoitaa verkkokauppaa.
Vierailija kirjoitti:
Hakisit liikkeestä pöljä niin saisit nopeammin ihan turha tilata!!!
En ole ap, mutta tässä yksi syy, esimerkkinä Kikatti. Valitsin netistä haluamani läppärin, sitä oli sekä verkkokaupassa että lähellä olevassa myymälässä. Päätin hakea myymälästä:
Haahulin aikani tietokoneosastolla, mutta en löytänyt juuri haluamaani kokoonpanoa. Etsin käsiini myyjän ja hän katsoi koneelta, juu löytyy. Ja yritti itse etsiä sitä näytille. Ei löytynyt, mutta laite on hyvin samanlainen kuin tämä tässä, siinä on tämän sijaan päläpälä ja päläpälä. No juu, tuon tiesinkin. Sanoin ok, otan sen. Alkoi myyjän puolen tunnin myyntipuhe, jossa hän yritti myydä lisätarvikkeita ja huolenpitosopimusta. Sanoin lopulta tiukkana että otan vain tämän läppärin. Selvä, myyjä tulosti paperin, joka kädessa jonotin kassalle ja maksoin. Kuitin kanssa jonotin uudelleen luovutuspisteellä ja sain viimein läppärini.
Jos olisin tilannut netistä, niin olisin voinut kävellä suoraan tuonne Package Droppiin ja saanut läppärini paljon helpommin.
Mikset soita liikkeeseen ja kysy saatko sen heti?
Isommissa ketjuliikkeissä tulee varastolta, jossa tuote pakataan liikkeen muovipussiin tai laatikkoon. Myymälässä ei välttämättä kannata pitää pakkaustarvikkeita eikä tuhlata henkilökunnan aikaa nettikauppatilausten käsittelyyn, kun ne voi hoitaa keskitetysti varastolla.
Mikset sitten yhtälailla ota "nouda liikkeestä", ja saisit tuotteen heti - ilman päänvaivaa tällaisesta.