Hyvin sanottu YLE:n haastattelussa. että kokoomus on tarkoituksella laittanut Vapaavuoren pelottelemaan Halla-ahosta, koska Vapaavuorella ei ole mitään tekemistä eduskunnan ja hallituspolitiikan kanssa. Ts. kokoomus ei nyt joudu syömään sanojaan, koska Vapaavuori ei ole kommentoinut asioita kokoomuksen nimissä.
Hyvin sanottu YLE:n haastattelussa. että kokoomus on tarkoituksella laittanut Vapaavuoren pelottelemaan Halla-ahosta, koska Vapaavuorella ei ole mitään tekemistä eduskunnan ja hallituspolitiikan kanssa. Ts. kokoomus ei nyt joudu syömään sanojaan, koska Vapaavuori ei ole kommentoinut asioita kokoomuksen nimissä.