Lue keskustelun säännöt.
G: Nyt kun tulee syksy, mitä uusia harrastuksia teidän perheessä aloitetaan?
30.07.2007 |
minä ja vauva lähdetään niihin perinteisiin eli jumppaamaan ja muskariin. odotan jo kovasti =)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lapset alkavat olla siinä iässä, että voivat jo kulkea harrastuksiinsa yksin. Tämä helpottaa asiaa huomattavasti. Pohdin uimista, jotain joukkuepeliä tai tanssia. Poika tarvitsisi liikunnallisen ja tyttö taiteellisen harrastuksen.
Täytyy alkaa seuraamaan lehti-ilmoituksia.