Eckerön Finlandialla matkustaneet, buffetista kysyttävää.
Missä tehdään pöytävaraus, kun buffetti on maksettu jo matkaa tilattaessa? Viikkarilla saa lähtöselvitystiskillä lapun, jossa paikka kerrottu. Vai onko Finlandialla koko matka aikaa mennä sinne buffettiin ja istua mihin mahtuu?
Kommentit (16)
Väärä laiva en kommentoi kilpailija yrityksen laivojen buffeteista mitään.
Onko tämä Eckerö Linen asiakaspalvelu-chat? Miten nämä kyselijät pärjäävät elämässä?
Ei aavistustakaan. Olen matkustanut monta kertaa Eckerön Finlandialla, mutten ole haaskannut rahojani buffettiin kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Eckerö Linen asiakaspalvelu-chat? Miten nämä kyselijät pärjäävät elämässä?
Siis mikä sä olet sanomaan, mitä täällä saa kysyä. Miksi ylipäänsä vastasit edes mitään tähän, idiootti!
Minä olen käynyt Eckerön buffassa. Saat paikan vasta sitten kun menet sinne kattausajallasi. Ruoka oli mielestäni varsin hyvää.
Miksi tästäkin on stressattava??? Et takuulla jää ilman ruokaa ja paikkaa.
#naiset
#hysteria
Vierailija kirjoitti:
Minä olen käynyt Eckerön buffassa. Saat paikan vasta sitten kun menet sinne kattausajallasi. Ruoka oli mielestäni varsin hyvää.
Samoin, pöytänumero tuli siinä vaiheessa kun meni ruokailemaan.
Luulen kyllä, että sieltä voi myös varata mieleisen pöydän jos vaikka haluaa katsella ikkunoista mutta en tiedä miten se varataan tai maksaako se ekstraa.
Mitä jos kysyt vaikka lähtöselvityksessä tai laivan infotiskillä? Ne saa neuvomisesta palkan.
Kuoletko parin tunnin venereissulla nälkään jos et syö koko ajan? Sillä karvalakkilinjalla tuntee aina häpeää siitä että sattuu olemaan suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kysyt vaikka lähtöselvityksessä tai laivan infotiskillä? Ne saa neuvomisesta palkan.
No niin kysynkin, kun ei ole edes mitään aikaa milloin meillä olusi tuo ruokailu.
Vierailija kirjoitti:
Kuoletko parin tunnin venereissulla nälkään jos et syö koko ajan? Sillä karvalakkilinjalla tuntee aina häpeää siitä että sattuu olemaan suomalainen.
Muualla maailmassa kukaan ei syö risteilyillä. Ei tarvitse hävetä.
Katso eckeroline.fi sivulta sieltä vasemman yläreunan valikosta, josta löytyy buffet eckerö. Näkyy kattausajat lähtöajan mukaan.
Eceröline m/s Finlandia
Pöytä tosiaan kannattaa varata, muutenhan tuolla kaikki istuskelee "baareissa" vain viettämässä (lojumassa) aikaansa!! Maksavat asiakkaat eivät mahdu kuin seisoskelemaan kalliit välipalat tarjottimella!
Eceröline halpojen risteilyjen hinta perustuu kalliisiin Bistro & Cafeteria hintoihin. Patonki 8 €, Jäätee 3,50, Tee annos 2,60, Tonfiskcibatta 8 € jne.......eli pikkupurtavaan pari kertaa menee enempi kuin laivalippuun, elämä on kallista:):)
HIntataso Tallinnassa ei poikkea enää Suomen hinnoista, kuten ennen! Vaihtelusta arkeen kuitenkin kannattanee maksaa, maksaminenkin voi olla elämystä:)
Eiks kukaan ole käynyt Finlandialla buffetissa?